Gisteren zijn er weer een aantal updates doorgevoerd voor de webversie.

Hierbij de belangrijkste wijzigingen op een rij:

  • Afwijzen van diensten: – Diensten afwijzen als je helaas geen capaciteit beschikbaar hebt. Vanaf nu mogelijk. Door op het rode duimpje te drukken is de dienst ‘afgewezen’ en ziet de uitvragende partij in 1 oogopslag wat de status is van de uitnodiging. Zo kan de uitvragende partij snel verder kijken wie er wel capaciteit heeft.
  • Bevestigen van diensten:  – Aanvraag voor diensten binnen? Je wil graag de dienst bevestigen maar nog even puzzelen wie je er op wil in plannen? Overleg dan even met je opdrachtgever dat je de “Bevestigen” knop laat aanzetten, dan werkt dat nog sneller. De groene duim aanklikken of toch gewoon direct een naam inplannen die op de shortlist staat en bevoegd is. Scheelt ook weer werk voor andere collega-bedrijven die dan niet voor niets hoeven te gaan zoeken naar iemand terwijl de dienst al dicht is. Zo maken we de sector efficiënter en houden we tijd over voor andere dingen.

  • Wijzigen van namen:  – Dienst bevestigd aan opdrachtgever maar nu wil je een andere medewerker inplannen. Namen wijzigen kan nu makkelijker, sneller. Overleg met je opdrachtgever tot hoever van tevoren je dat wil kunnen doen. Dit kan worden ingesteld per functie. Jullie bepalen dat samen. Daarna kun je uiteraard ook nog gewoon de namen wijzigen, gewoon op de wijze zoals jullie voorheen al gewend waren.
  • Soms via A, soms via B: – Huur je die ene medewerker soms in via A en soms via B. Geen probleem. Je kunt kiezen om dat per keer aan te geven. Wel zo handig zodat de administratie steeds precies weet waar de inkoopfactuur deze keer vandaan zou moeten komen.
  • Inhuurmedewerkers sneller inplannen: – Vanaf je dashboard direct kiezen wie je wil inplannen. Of het nou eigen personeel of inhuurpersoneel is. Je hoeft dus niet meer jezelf uit te nodigen wat nogal omslachtig was. Werkt ook gelijk sneller. Of uiteraard via ‘Beschikbaarheid’ links in het menu even kijken wie er capaciteit heeft en dan de relevante partner met capaciteit uitnodigen (of gewoon direct bellen).
  • Layout : – Duidelijker te zien in het order bewerken scherm welke diensten geannuleerd zijn.
  • Verder wederom enkele algemene systeemverbeteringen doorgevoerd.

Als er vragen of opmerkingen zijn naar aanleiding van bovenstaande dan horen we het uiteraard graag.

Voor meer info en eerder verstuurde nieuwsberichten en functionaliteiten, zie www.railapp.nl.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.